Kwiatowe informacje

niedziela, 3 listopada 2013

Cynamonowe święta

Święta kojarzą mi się z zapachem cynamonu - nie wiem dlaczego. Ale uwielbiam ten klimat. Ciepło domu, jego zapach, a za oknem zawierucha - czyż to nie jest piękne?
Moje wyobrażenie świąt niżej :).






 Ponieważ kartki to jest to co najbardziej robić lubię :), zgłaszam pracę na wyzwanie w 123 scrapuj Ty.

Wyzwanie #25 - Urodzinowe

 

http://kartki-es.blogspot.com/2013/11/cynamonowe-swieta.html

 


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

14 komentarzy:

  1. Piękne kartki tworzysz.... Nie powiedziałabym, że jesteś początkująca. Śliczne :)
    Pozdrawiam z Brzozowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam święta z zapachem piernika ... odkąd mam dziecko pieczemy pierniczki, które wieszamy na choinkę ... uwielbiamy to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, cynamonowe święta są u mnie co roku za sprawą ciastek cynamonków:) zapraszam do mnie http://moje-drugie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W ślicznym klimacie ta karteczka. bardzo mi się podoba:) Czuć zapach tych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziwczyny, bardzo się cvieszę z Waszych przesympatycznych komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... wkradł się mały chochlik, ale z pewnością wiecie o co chodzi

      Usuń
  6. Kartka w pięknej kolorystyce :) Dziękujemy za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń