Kwiatowe informacje

środa, 4 lutego 2015

Mediowo

No może nie tak dosłownie :) - troszeczkę mediowo. Uwielbiam wszelkie przecierane, postarzane a do tego jeszcze pozłacane elemnty. Idealnie do takich prac nadaje się  papier czerpany z tego zestawu
Cudowne brązy i beże a do tego piękne faktury. W zestawie znajdują się papiery różnej grubości. Te grubsze wykorzystałam na kwiaty i jedną z warstw kartki. Z cieniutkiego zrobiłam falbankę bo idealnie się daje kształtować :)
No i zobaczcie co mi z tego wyszło :)









 W karteczce oprócz wymienionego zestawu wykorzystałam czarny papier czerpany.

Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka! A różyczki są cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka cudna. Na papier czerpany w brązach i beżach choruję od dawna, ale pod linkiem, który podałaś ich nie ma :( tyko są tam notesy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to fakt - nie wiem dlaczego wkradł się taki błąd - poprawiłam link. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękna, majestatyczna kartka;)

    OdpowiedzUsuń