Kwiatowe informacje

wtorek, 4 sierpnia 2015

Warsztaty w Katowicach


Kochani dopiero dzisiaj zamieszczam plakat informujący o warsztatach kwiatowych w Katowicach.
Jest mi ogromnie miło, że cieszą się takim powodzeniem. Nie chciałam zawieść żadnej z Pań, dlatego też na szybko organizowałam drugą turę :)
W związku z tym zmianie uległa godzina rozpoczęcia I tury warsztatów 
z godz. 11.00 na godzinę 9.00.
Druga tura rozpoczyna się o godz. 14.00.
Obydwie części będą trwać po 4,5 godz.
Jednocześnie chciałabym serdecznie podziękować za zorganizowanie i sponsorowanie moich warsztatów przez sklep Scrapek z Katowic. W szczególności Pani Halinie właścicielce sklepu, oraz Anetce, którą znacie na pewno z projektów pięknych wycinanek ANEMONE.
Już nie mogę się doczekać na spotkanie z Wami.
Brak wolnych miejsc



Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz