niedziela, 24 listopada 2013

Na chrzest chłopczyka

Pokażę tylko część zdjęć dwóch kompletów jakie powstają na chrzest chłopczyka. Ponieważ nie uda mi się sfotografować całkowicie ukończonych prac, niżej karteczki i jedno pudełko w takim stanie w jakim są teraz. Pozostanie jeszcze powklejać sentencje, życzenia i zrobić drugie pudełko.

Do jednej z karteczek wykorzystałam przepiękną grafikę od Alicji - zobaczcie jakie cuda dziewczyna tworzy.





I druga karteczka do której też będzie pudełeczko, no i sentencja- ale czekam na dostawę tuszu do drukarki :(.
Pod główną kompozycją element wycięty moim ulubionym wykrojnikiem  Spellbinders.



 
Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

3 komentarze:

  1. Ależ one są piękne! Ta ze świeczką w szczególności podbiła moje serce :) I pudełeczko, zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń