piątek, 14 lutego 2014

Z tutorialowymi kwiatami

U podnóża kartki znajduje się serwetka. Był to warunek zgłoszenia kartki na wyzwanie w Craft - Szafie :)

"Papier z serwetki" 

W bukieciku znajduje się element  zrobiony tym samym sposobem, a następnie wycięty ale jakoś cała serwetka nie załapała się do zdjęcia.

Moi drodzy bardzo dziękuję za przemiłe słowa zamieszczone w komentarzach pod poprzednimi postami. Ponieważ nadchodzi sobota i niedziela postanowiłam, że przekopię troszkę Wasze blogi. Oczywiście zwiedzałam m je w pośpiechu, ale zauroczona taką różnorodnością prac jakie prezentujecie muszę powrócić i chociażby mały ślad po sobie zostawić :).







Wyzwanie "Papier z serwetki"

 

http://craft-szafa.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-papier-z-serwetki.html
  i 

City Crafter Challenge Blog Week 198 ~ Love Bug

 

Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu :)

19 komentarzy:

  1. Karteczka wyszła wyśmiencie:) Piękne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest bardzo ładna !!!
    Ładnie wygląda ten papier serwetkowy.
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Życzę udanego wieczorku Walentynkowego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś, ale cudną karteczkę wyczarowałaś! Papier serwetkowy pierwszorzędny! I kwiatuchy jak zawsze rewelacyjne!
    Witam też u mnie na moim skromnym candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Papier z serwetki wyszedł świetnie, a kartka znów zachwyca, nie tylko dzięki cudnym kwiatom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful card!!Thanks for shring your wonderful creation this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ewo serdecznie.Mam nadzieje, ze u Ciebie wszystji dobrze. :)))chcialam Ci napisać, ze piekną. Kartkę wyczarowalaś.Ja tez zrobilam serwetkową, ale nie wiem czy wystawić do Twoich pieknych dzieł.Mam pytanie , czy moje posty pokazuja ci się na biezaco....bo doszly mnie sluchy, ze czasem ktoś nie ma kolejnych nowych moich pisanych przemyslen.Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudowna!!! Świetnie wykorzystałaś motyw na serwetce i skomponowałaś ze sobą poszczególne elementy. no i jeszcze te kwiaty... fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo! Twoje kartki są po prostu zjawiskowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. serwetkę z tła znam:) a ta czerwona róża też przypomina mi serwetkową....ładna karteczka, ależ masz niesamowite zaplecze wykrojnikowe....

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kreacja!!! Dziękuję za udział w obu wyzwaniach Craft Szafy i CCCB :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. ach... te Twoje kwiatuszki tylko one więcej nic.....

    OdpowiedzUsuń
  12. This is just adorable! Thanks so much for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous, loving all your elements !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kompozycja :)Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuś gratuluję! Twoja karteczka została doceniona :-)

    OdpowiedzUsuń