Kwiatowe informacje

wtorek, 10 czerwca 2014

Nowe fajne wyzwanie

oczywiście w Magicznej Kartce. Mnie osobiście bardzo się spodobało :). Tym razem trzeba stworzyć prace, w których nie powinny się znaleźć żadne elementy wycinane wykrojnikiem czy dziurkaczem. Ciekawe prawda? Mam nadzieję, że Wam spodoba się równie mocno jak mnie :). Koniecznie zaglądnijcie na bloga Magicznej Kartki bo tam takie piękne papiery NOWE są prezentowane. No i oczywiście zobaczcie wszystkie inspiracje magicznego DT do nowego wyzwania.

Zanim przejdę do moich zdjęć, chciałabym z całego serca podziękować Wam  za tyle komentarzy i to jakich. Cieszę się również, że moje kursiki spotkały się z takim sympatycznym przyjęciem. Ciesze się tym bardziej, że przygotowanie takiego posta zajmuje trochę czasu (a w tym czasie można hasać po Waszych blogach i cieszyć oczy pięknymi pracami i tez zostawić jakiś ślad po sobie). Ale zawsze mówię, że co się odwlecze to nie uciecze - a ja jak sobie zrobię duuuuże wolne, to wtedy znowu zakopię się na Waszych pracach, pozaglądam daleko wstecz (jednym słowem relaks :)).

A teraz zapraszam do oglądania - Bez wykrojników i dziurkaczy- z papierem Wspomnienia 05 WS
http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_13&products_id=59











Kartkę zgłaszam na wyzwanie Retro Kraft Shop

http://retrokraftshop.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-challenge-retromania-5.html


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

15 komentarzy:

  1. to jest genialne!!! cudne wykonanie , przyglądam się każdemu szczególikowi....super!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wyjątkowa i powiem szczerze,że wyzwanie jest wprost dla mnie- haha nie mam zbyt wiele to prawie mogę się wykazać manualnie i może stworzyć coś ciekawego:D Twoja inspiracja Ewo jest OBŁĘDNA!

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo... kartka jest cudnej urody...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś jest świetna. A kwiatuszki po prostu genialne. Też się do nich przymierzałam jak zobaczyłam je w najnowszym zestawie.
    Pozdrawiam Cię cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś niesamowitego! Oglądam już któryś raz i nie mogę wyjść z podziwu... Cudo, każdy detal przemyślany i dopieszczony, a kwiaty - wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca prac, te szczegóły - ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniala praca, jeszcze raz podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka ! Kocham vintage... kwiatek przesliczny, calosc wyglada ujmujaco xx Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka i jakie cudne kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca praca!! Kwiatuszki są niesamowite!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca! Ta tkaninowo-koronkowa kompozycja kwiatowa jest przepiękna, i te przeszycia... super!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniala kartka. Piekne kwiaty!
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niewymownie piękna i dostojna praca

    OdpowiedzUsuń