Kwiatowe informacje

piątek, 27 marca 2015

W dniu Chrztu Świętego

Kochani, to ostatnia praca - inspiracja przygotowana dla Scrap Shopu. 
Pamiętam jak pewnego wrześniowego dnia Ala - właścicielka sklepu napisała do mnie maila z propozycją współpracy. Byłam zaskoczona i szczęśliwa, że zauważyła moje prace. Współpraca miała trwać trzy miesiące, ale mnie bardzo spodobał się Scrap Shop (nie tylko ze względu na towar :) ale ze względu na ludzi, dlatego kolejnym razem to ja zgłosiłam chęć współpracy ze sklepem. I choć Ala przyjęła mnie do DT na cały rok, to jednak nadszedł taki moment, że nawał pracy nie pozwala mi nadal uczestniczyć w życiu bloga.
Alu dziękuję za przemiłą współpracę i tak jak napisałaś mi w ostatniej wiadomości ja również, mam nadzieję, że kiedyś nasze drogi zejdą się ponownie.
Dziękuję Wiśni - Paulinie Pareckiej za to, że zauważyła moje kwiaty i zaproponowała Ali moją skromną osobę do współpracy.
Dziękuję Ewelinie Koliber Art, za humor jakim nas obdarzyła podczas współpracy.
Dziękuję Gosi Jonaszek - Peninii, z którą miałam przyjemność współpracować przez trzy miesiące.
Życzę Wam dziewczyny weny takiej jak dotychczas, bo Wasze dzieła podziwiałam już od dawna, zanim sama pokusiłam się o papierowe prace.
Dziewczynom, które dołączą do DT już niebawem życzę samych sukcesów.
Och to tyle, bo przecież pora już na zdjęcia ostatniej pracy dla Scrap Shop. 
No a kwiaty tym razem nie są moje :)





 

Pozdrawiam Ewa Szubra

Materiały wykorzystane w pracy:

http://scrapshop.com.pl/pl/p/Wykrojnik-Joy-Crafts-60020368/2570

 http://scrapshop.com.pl/pl/p/Wykrojnik-Kaisercraft-Doilies-/2639

http://scrapshop.com.pl/pl/p/Wykrojnik-Joy-Crafts-60020349/2370

Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

1 komentarz: