Kwiatowe informacje

niedziela, 12 czerwca 2016

Warsztaty z Mirellą

Witajcie Kochani, wczoraj na Ogólnopolskim zlocie scrapbookingu miałam przyjemność  uczestniczyć w cudownych warsztatach, które prowadziła Mirella Baniecka. Już od dawna byłam zafascynowana jej pracami, które po prostu maja duszę. Mirella jest autorka bloga Retro Drobiazgi i tam właśnie możecie podziwiać jej prace. Prowadzi również sklepik Zielone koty, gdzie możecie znaleźć dużo cudownych rzeczy.
Wracając do warsztatu, to poznałam zasady stemplowania (nareszcie pełna stempli szuflada będzie co jakiś czas wietrzona) :) Już dzisiaj przystąpiłam do pracy z zapałem i powstało takie coś :) jak niżej. Na ostatnim zdjęciu praca warsztatowa. Wykonałam ich więcej, ale skupiłam się raczej na nauce techniki więc uznałam, że pozostałych nie pokażę :)
Mirella jeszcze raz dziękuję - skutecznie zaraziłaś mnie stemplowaniem :)





 Pracę zgłaszam na wyzwanie:
 
http://retrokraftshop.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-challenge-retromania-16.html


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Ależ fantastyczne!!! Też mi się marzy taka stemplonauka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne te prace! Cudowności! Zgadzam się, co do prac Mirelli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace - fajnie skomponowane stemple i odpowiednie napisy :)
    Well done! Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop.
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, akwarelowy efekt! Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń