Kwiatowe informacje

niedziela, 25 września 2016

Warsztatowy blejtram

No i znowu coś dla odmiany. Znalazłam chwilkę by obfotografować mój mediowy blejtram wykonany na warsztatach z Olgą Heldwein na 12 DWC w lipcu. Hm... wykonany na warsztatach to zbyt wiele powiedziane, bo na samych warsztatach pracy nie udało mi się skończyć (niestety zawsze tak jest :). Po powrocie do domu skończyłam :), nie podobała mi się. Wszystko zostało zdjęte i zaczęte od nowa włącznie z papierem poprzyklejanym bezpośrednio na blejtram :).
Co do warsztatów, to nie muszę Wam mówić, że było cudownie. Nauczyłam się bardzo dużo, czego dowodem niech będzie to, że jednak powstał blejtram :). No i uwielbiam papierowe rureczki, które od czasów warsztatów dodaję do swoich prac wszędzie gdzie tylko się da :).
Dzięki Olga :)

Pozostała mi jeszcze do skończenia praca z warsztatów u Guriany i Cynki :)

Jeszcze tylko kilka słów o materiałach:
Piękne, ćmy, strzałki, metalowe kwiaty i jaszczurki dostaniecie w Zielonych kotach 
media 13 Arts 
tekturki Anemone

Zapraszam do oglądania.
















Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

4 komentarze: