środa, 15 lutego 2017

Kwiecista kartka ze stempelkami

Witajcie Kochani, 
dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować kartkę, w której wykorzystałam stempelki z Project Prezent. Po odbiciu ich na kolorowym papierze wycięłam je i powplatałam pomiędzy listki wykrojnikowe. Bardzo lubię ten sposób układania kompozycji na karteczkach. Oprócz stempla ziołowego wykorzystałam też piękne kółeczka, które ożywiły tło pod kwiatami.
Zapraszam serdecznie do oglądania :)











Pozdrawiam serdecznie Ewa


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

9 komentarzy:

  1. Piękna kolorystyka, a kartka cudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście postawiłabym na mocniejszy kolor kwiatów :) wykonanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo jakie cudowne! Kwiaty śliczne! Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka śliczna, ale serwetka fajnie zapełnia i odbija. Co to za wykrojnik? Chyba spory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję :) to jest serwetka z Aliekspress :)

      Usuń