Kwiatowe informacje

środa, 26 kwietnia 2017

Pudełeczko na drobne pamiątki


Witajcie Kochani, ogarnął mnie nastrój na postarzanie. Przygotowałam więc inspirację, w której wykorzystałam cudowne pudełeczko na tealighty, a może na muszelki albo kwiaty :)
Można przeznaczyć go na różne pamiątki albo podarować komuś.
Moje pudełeczko zostało pomalowane farbami z zestawu do efektu patyny ale z powodzeniem możecie wybrać w sklepie farby akrylowe Pentartu w kolorach niebiesko zielonych w odcieniu morskim, pomieszać kilka (ja pomieszałam 3 - 2 jaśniejsze niebieskie i turkus) i nanieść nierównomiernie na uprzednio pomalowane metalicznym brązem. 
Zapraszam do oglądania.













http://www.scrapek.pl/pl/p/Farba-akrylowa-metaliczna-Braz/13260

a farby w takich odcieniach znajdziecie TUTAJ


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

2 komentarze: