Kwiatowe informacje

niedziela, 11 czerwca 2017

Rozstrzygnięcie candy stemplowego

Witajcie Kochani,
mam nadzieję że niektórzy z Was czekają na rozstrzygnięcie candy stemplowego, które trwało do 4 czerwca.
Ponieważ stempelki świeżutko wyprodukowane znalazły się już u mnie to najwyższa pora, aby trzy z nich (te które narysowałam ja :) trafiły do jednej z Was.
Wasze komentarze ponumerowałam zgodnie z kolejnością wpisów pod postem z ogłoszonym candy. Te powtarzające się zostały dla porządku  wykasowane. 
No i cóż uruchomiłam Randoma :)

Wygląda na to, że w candy wygrywa mirosek - gratuluję
Bardzo proszę o kontakt na maila szubrae@o2.pl


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Miroskowi, otrzyma śliczny prezent !

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaaałłłł !!!! super!!! bardzo dziękuję :)
    ale mi się cieplutko na serduchu zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej bo stempelki super :-).

    OdpowiedzUsuń