Kwiatowe informacje

wtorek, 18 lipca 2017

Romantyczny notatnik


Już od dawna planowałam zrobić notatnik - taki w stylu romantycznym z różami :). Nie są to jednak róże zrobione przeze mnie ale te, które widzicie w ramce. Bardzo delikatny motyw z papieru ryżowego nakleiłam w środek ramki odlanej z gipsu. Wokół ramki powstała kolorowa kompozycja wypełniona różnymi mikrokulczkami i odrobiną błyskotek.

Okładka notesu została pokryta najpierw białym gesso a następnie za pomocą szablonu naniosłam delikatny wzór wykorzystując do tego farbę 3d. Po ułożeniu wszystkich elementów ponownie użyłam białego gesso - tym razem bardzo delikatnie. Pozostało już tylko pokolorować okładkę :)
Notes powstał jako inspiracja dla Coral4u








Pozdrawiam serdecznie Ewa

Poniżej znajdziecie materiały z jakimi pracowałam przy tym projekcie:
 farba akrylowa     podkład gesso    klej wodny       mikrokulki            


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

2 komentarze: