Kwiatowe informacje

wtorek, 19 września 2017

Kolejny wysyp kartek :)

Ostatnio oprócz kwiatów robię również dużo kolorowych kartek. Ponieważ sezon ślubny w pełni to przede wszystkim powstają kartki z tej właśnie okazji. W każdej z nich użyłam farby 3D, w której się zakochałam (mogłabym ją jeść łyżką :). Z pełną odpowiedzialnością mogę ją polecić innym użytkowniczkom ponieważ idealnie nanosi się z jej pomocą wzory z masek, a dodatkowo po rozcieńczeniu wodą można nią malować. Ponadto można poeksperymentować i zmieszać je ze sobą albo z farbami akrylowymi i uzyskać niepowtarzalne kolory (chociaż kolorów w Coral4U pod dostatkiem :)



Pozdrawiam Ewa Szubra
W pracy wykorzystałam materiały ze sklepu coral4u
        




Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz