Kwiatowe informacje

wtorek, 20 lutego 2018

Kartka z kolekcji Romantic Garden Part 1


Witajcie Kochani,

post powstał już dano temu ale nie miałam jak opublikować go wcześniej. Puszczam go mimo to w jego oryginalnej wersji :)
"Pewnie już do Was dotarła wieść, że w ScrapAnd Me pojawiła się nowa przepiękna kolekcja papierów Romantic Garden part 1. Wzory malowane ręcznie przez Agę Baraniak zostały ułożone w urocze wianuszki, które idealnie nadają się do wycinania. Dodam, że papiery są bardzo dobrej jakości i żeby nie przedłużać napiszę tylko, że u mnie kartka zrobiła się prawie sama :)

Ponieważ mam zaszczyt być w gronie zespołu projektowego, to jeszcze nie jeden raz zobaczycie moje prace z tą kolekcją.
Aniu bardzo Ci dziękuję za zaufanie i postaram się nie zawieść Twoich oczekiwań. 
Dziewczyny Ania i Aga stworzyłyście dla nas cudeńka :)"






 Pozdrawiam Was serdecznie Ewa




Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz