Kwiatowe informacje

wtorek, 8 maja 2018

Post kartkowy

Witajcie Kochani,
dzisiaj będzie post dłuższy :), dlatego, że mnie akurat wypadły w dniu dzisiejszym dwa wyzwania. Jedno w Scrapku 
gdzie tematem jest praca ze stemplem. Ja oczywiście wykorzystałam tekturki Anemone i stempel Project Prezent





Drugie wyzwanie w ScrapAndMe, gdzie tematem wyzwania są kwiaty :) Nie będę ukrywać, że obydwa wyzwania bardzo przypadły mi do gustu. A, że kocham kwiaty i piękne papiery, to zrobiłam dwie prace na to wyzwanie:
-jedną z nowych papierów zaprojektowanych przez Agę Baraniak (kontynuacja kolekcji Romantic Garden),





 - drugą z nowych papierów zaprojektowanych przez Klaudię Szpunar (Sentimentals).




Dodam tylko, że obydwie kolekcje pachną drukarnią i są zaprojektowane dla ScrapAndMe.

Miłego oglądania Kochani :)
Ewa 


3 komentarze:

  1. Przepiękne!!! Jak zawsze z przyjemnością do Ciebie zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. КРАСОТА! Beauty!

    OdpowiedzUsuń
  3. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń