Kwiatowe informacje

piątek, 23 listopada 2018

Kartka z rameczką



Witajcie Kochani,

dzisiaj w ramach inspiracji dla Scrapka, chciałabym pokazać Wam bardzo prostą karteczkę, której główną ozdobą jest przepiękna świąteczna rameczka Anemone. Nie trzeba dodawać już zbyt dużo aby kartka była gotowa - u mnie poza rameczką - niebieska, oblodzona gwiazda betlejemska, iskrzący brokat i szklane kuleczki.

Zapraszam do oglądania :)







Pozdrawiam serdecznie Ewa


Wykorzystałam:







Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Prześliczne to aniołkowe tło:) Bardzo udana karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja zwróciłam uwagę na te aniołki. Rameczki i tekturki pięknie wkomponowane w całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka! <3 A Poinsecja w kolorze zielonej mięty? Rewelacja! Ta roślina w każdym kolorze prezentuje się tak samo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poinsecja w takim miętowym pastelowym kolorku wygląda niesamowicie!! Śliczna kartka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlina, delikatna kartka... również jestem zachwycona kolorem gwiazdy betlejemskiej, poszukam, czy można kupić taką żywą poinsecję w takim odcieniu

    OdpowiedzUsuń