Kwiatowe informacje

niedziela, 30 grudnia 2018

Dwie ślubne kartki

Witajcie Kochani,
na dzisiaj przygotowałam dwie kartki ślubne z kolekcji Simple Story Beige. Kolekcja idealnie nadaje się do prac tego typu a ja bardzo, bardzo ją lubię :)









Pomysł na falbankę z pierwszej kartki zrodził sie po obejrzeniu tutoriala na You Tube. Takich tutoriali znajdziecie tam mnóstwo i możecie sie nimi zainpirować :)

Pozdrawiam serdecznie Ewa


Użyłam:







Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

2 komentarze:

  1. Śliczne Ewuniu, jak zawsze u Ciebie. :)
    Szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego, twórczego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki przepiękne i bardzo eleganckie :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń