Kwiatowe informacje

sobota, 3 stycznia 2015

Nowe wyzwania


Witajcie Kochani, przede wszystkich chciałabym złożyć Wszystkim życzenia, aby ten nowy 2015 r. okazał się rokiem dobrym. To słowo jest jak najbardziej odpowiednie, ponieważ dla Każdego znaczy coś innego. Oby się nam wszystkim spełniło.
Dla mnie będzie to rok nowych wyzwań, będzie też rokiem pracowitym :). Dlatego że :) dołączyłam do DT Namaste.

 Jak Wiecie uwielbiam eksperymentować z kwiatami a papier czerpany towarzyszy mi nieodłącznie podczas tych eksperymentów. Mam nadzieję, że spełnię wszystkie oczekiwania :), przynajmniej będę się bardzo starać - tym bardziej że znalazłam się w bardzo utalentowanym gronie koleżanek.



Nowy rok rozpoczęty bardzo romantyczną karteczką :). Oczywiście z kwiatem wykonanym z papieru czerpanego. A już za kilka dni zapraszam Was na moją pierwszą inspirację dla Namaste z kursikiem na kwiatka z popielatego papieru czerpanego i stempla Agaterii.









Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

7 komentarzy: