Kwiatowe informacje

czwartek, 21 maja 2015

Warsztatowy zawrót głowy

Witajcie Kochani,
tak tytuł posta oddaje moje odczucie jeżeli chodzi o warsztaty kwiatowe.
Jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwa, ale do rzeczy.
Jakiś czas temu zostałam zaproszona do poprowadzenia kolejnych warsztatów kwiatowych w Rzeszowie w sklepie dla artystów plastyków Misiek.
Okazało się, że wszystkie miejsca na te warsztaty rozeszły się jak świeże bułeczki i z wielką przyjemnością informuję, że został ustalony termin dodatkowy dla Wszystkich, dla których zabrakło miejsca w pierwszym terminie :)
Serdecznie zapraszam - niezmiennie zdziwiona, że warsztaty cieszą się taką popularnością :)




Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

4 komentarze:

  1. A kiedy w Krakowie? :) Bo jednak kawałek do Rzeszowa jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Krakowem pomyślimy :). Niestety w tej chwili czerwiec jest totalnie obłożony więc z pewnością późniejszy termin wchodzi w grę, jednak musi się uzbierać więcej osób :)

      Usuń