Kwiatowe informacje

sobota, 17 maja 2014

Kartka dla Mamy i roztrzygnięcie konkursu

Po ostatnich różowościach miałam ochotę na troszkę inne kolory. Powstały też nowe kwiatki, które bardzo pasowały kolorystycznie do karteczki :).
Mama tańcząca w kwiatach - to grafika, którą znajdziecie w papierach Magicznej Kartki a piękny digi stempelek od Novinki.












Kartkę zgłaszam na wyzwanie do 123 scrapuj Ty

Wyzwanie #38 - Dla Mamy z kryształkiem lub perełką

i tutaj

http://altair-art.blogspot.com/2014/05/wyzwanie-7-kwiatki-na-dzien-matki.html 

oraz
na wyzwanie Kartka z kwiatami dla Mamy 

http://blog.crafts.hopmart.pl/2014/05/wyzwanie-kwiaty-dla-mamy.html

 


Kochani obiecałam również, że zostanie rozstrzygnięty konkurs na nazwę kwiatka. Nie potrafiłam wybrać niestety sama więc zrobił to Random :)
Pod postem z tutorialem kwiatkowym ponumerowałam komentarze, w których znalazła się proponowana nazwa. Ponadto jako numer 23 dodałam Marysię Jezierska, która nie ma jeszcze bloga ale zaproponowała mi nazwę na FB - "Ciżemka" - to właśnie jej propozycja.

I zobaczcie co pojawiło się w okienku :)

No proszę niby pechowa liczba a szczęśliwa :).
Pod nr 13 znajduje się propozycja   slajar30 a jej propozycja to Ewinek powabny - przyznam, że nazwa ta była wsród jednej z tych, które mi się bardzo podobały.

Slajar30 bardzo proszę o kontakt na maila, podanego niżej :)

Kochani, bardzo Wam dziękuję, że zechcieliście dołączyć do zabawy. Mam nadzieję, że czytając nazwy było Wam wesoło tak jak mnie :).

Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

27 komentarzy:

  1. Urzekająca karteczka! Ucieszy każdą mamę!
    Gratulacje dla stojar30

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na kartkę - wyjątkowo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka! Kolejny piękny kwiatek :) Gratulacje dla stojar30

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! A kwiaty jak zawsze urzekające:) gratulacje dla stojar30

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześłiczna karteczka Ewuniu. Uwielbiam patrzeć na Twoje piękne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka kolorystyka bardziej chyba mi do Ciebie pasuje:) cudna roztańczona mama:) kwiaty piękne, ale to już chyba wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kolorystycznie i kompozycyjnie.... jak zwykle u Ciebie Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perełka wśród Twoich karteczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeej, kwiatki jak zwykle cudne... :) a karteczka śliczna, pięknie się prezentuje w takich delikatnych kolorach. cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewinek powabny- piękna nazwa :) a kartka Twoja jak zwykle urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wdzięczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kobieca karteczka i te kolory, kwiaty ... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Ewo po przerwie.Ciesze sie, że znow mogę oglądać Twoje piękne cuda.Wspaniala kartka dla Mamy, bardzo urokliwa.Gratuluje wspanialej nazwy.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Niemożliwe, to naprawdę ja?! Cieszę się ogromnie, bo jeszcze nigdy nie wygrałam w żadnym konkursie. Zajrzałam jak zwykle ponapawać się pięknymi kartkami a tu taka niespodzianka! Miło mi, że nazwa się podobała. A swoją drogą też nie potrafiłabym wybrać tej jednej wśród tylu rewelacyjnych propozycji. Pozdrawiam zachwycona roztańczoną mamą. Sławka

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna mama a przy zabawie również miałam niezły ubaw . Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka dla mamy jak marzenie....

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny oddech od dominujących różowości- czerwoności w temacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka, taka stonowana :) Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna- rewelacyjna kolorystyka i cuuudne kwiaty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczna kartka ! Taka delikatna, ma swój niepowtarzalny urok ! :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna!Dziękuję za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna kartka! Ewo Ty to masz talent:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna ta Twoja kartka :) gratuluję serdecznie :)) wygrana zasłużona w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna karteczka :)) Dziękujemy za udział w zabawie HopmArt

    OdpowiedzUsuń