Kwiatowe informacje

niedziela, 15 listopada 2015

Świąteczne pudełeczka

Kochani, wczoraj miałam przyjemność spotkać się w przesympatycznym gronie na warsztatach kwiatowych, w sklepie dla plastyków" Misiek" w Rzeszowie. 
Kochane dziewczyny bardzo Wam dziękuję za cudowną atmosferę. Zawsze po takich spotkaniach wracam z dużą dawką pozytywnej energii. 
Wczorajsze warsztaty kwiatowe nawiązywały do zbliżających się świąt. Z kwiatów, które powstały podczas warsztatów przygotowałyśmy ozdobne pudełeczko, w którym można przechowywać drobiazgi, ale samo też może stanowić ozdobę stołu czy być małym upominkiem.
W tym miejscu chciałabym bardzo serdecznie podziękować Anetce Mencfel - właścicielce Studio 75, która to pozwoliła mi na skopiowanie i wydrukowanie przepięknych świątecznych obrazeczków (to te w ramkach) będących dodatkami do ubiegłorocznej kolekcji zimowej (niestety nie było już oryginałów na stanie :( ). Dlaczego jednak uparłam się właśnie na te - zobaczcie.

Dziękuję również Oli Migut i Eli Czarnik za zdjęcia, które zrobiły podczas warsztatów. Ola pokazała je już na FB a Ela przesłała je do mnie, więc w tym poście znajdziecie je na pewno :)

Zapraszam do oglądnięcia zdjęć :). Powiem Wam w tajemnicy, że wczoraj z braku czasu nie udało mi się skończyć mojego pudełeczka tak jakbym chciała :). Udało mi się to dopiero w domu :). Zmieniłam też swoje pierwsze pudełko, które zostało przygotowane jako inspiracja warsztatowa. Nie mogłam się oprzeć, żeby nie dodać do kompozycji pięknych szyszeczek, które dostałam od Oli :).







 
 



I przecudne warsztatowe prace :)




Pierwsze pudełeczko zgłaszam na wyzwanie Studia 75

http://studio75pl.blogspot.com/2015/11/wyzwanie-11-challenge-11.html



Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

9 komentarzy:

  1. Ewciu dziękuję za super warsztaty. A Twoje pudełko to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale magiczny klimat tych pudełeczek :) Przepięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności, aż mi szczęka z wrażenia opadła i chyba tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i bardzo pomysłowe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. What an outstanding display!! Thank you so much for submitting to our challenge at Studio 75!!!

    OdpowiedzUsuń