Kwiatowe informacje

poniedziałek, 23 listopada 2015

Świąteczna ozdoba warsztatowa :)

Kochani, w sobotę miałam zaszczyt  poprowadzić warsztaty kwiatowe na imprezie ART IN TOWN, zorganizowanej przez trzy przesympatyczne dziewczyny, którym serdecznie dziękuję za zaproszenie :). Dziękuję im również za ogrom pracy włożony w przygotowanie imprezy. Wszystko było dopięte na ostatni guzik. Jedyny niedosyt jaki czuję to to, że sama nie miałam okazji uczestniczyć w warsztatach innych dziewczyn. Mam nadzieję, że uda mi się następnym razem.
Dziękuję również wszystkim Paniom, które cierpliwie słuchały i stworzyły cudowną atmosferę. Wszystko to spowodowało, że czas upłynął nam chyba zbyt szybko a moja praca przyjechała do domu w częściach. Wczoraj poświęciłam kilka chwil żeby poskładać wszystko razem :)
Efektem końcowym warsztatów "Kwiaty w zimowej odsłonie" była ozdoba świąteczna z wykorzystaniem kwiatów, które powstały wcześniej. Z zachwytem patrzyłam na powstające ozdoby i w zasadzie zastanawiałam się kto więcej się uczy. Ja nauczyłam się od dziewczyn bardzo dużo i mam nadzieję, że i one skorzystały co nieco :). Bardzo Wam jeszcze raz dziękuję :)



 



Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

2 komentarze: