Kwiatowe informacje

sobota, 14 stycznia 2017

Różane tagi

Witajcie Kochani,
dzisiaj moja pierwsza samodzielna inspiracja dla Project Prezent. Ci którzy odwiedzają mojego bloga wiedzą, że kocham stemple i klimat retro. 
W takim właśnie klimacie powstały trzy tagi z przepięknym stempelkiem różyczkowym w roli głównej. Tło postemplowane kółeczkami i plusikami
Postarzone (przeźroczystym preparatem do spękań) i wycięte róże skomponowałam z metalowymi ozdobami.
Zapraszam serdecznie.









Z moimi tagami dołączam do wyzwania:

http://niekartkowo.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-117-styl-mixed-media.html

oraz :)

http://studioszok.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-46-wspomnien-czar.html


i jescze :)

http://egocraftpl.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-2-dowolna-praca-ze-stemplem.html

Pozdrawiam serdecznie Ewa

Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

14 komentarzy:

  1. Są przepiękne! Serdecznie dzięukuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe prace :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tagi. Pozdrawiam z Nie-kartkowego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow....cudowne i to moje kilroy pięknie wyszło.Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa i elegancja! Dziękujemy za udział w wyzwaniach nie-kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i pomysłowa. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne tagi. Dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tagi! Podoba mi sie jak ponakladalas na siebie rozne tekstury. Dziękuję za udział w Wyzwaniach Nie-Kartkowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna trójka! Klimat prawdziwie retro :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne tagi!!! Niesamowicie uchwycony retro klimat!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń