Kwiatowe informacje

poniedziałek, 5 maja 2014

A dzisiaj w Magicznej Kartce :)

Tak, tak znowu coś zamieszczam - ale tak się złożyło, że tych kartek trochę ostatnio powstało. Te które znajdziecie w tym poście są moją inspiracją dla Magicznej Kartki.
Serdecznie Was zachęcam do zaglądnięcia ponieważ oprócz prac wszystkich dziewczyn z DT, czeka tam na Was przecudna niespodzianka :).

A teraz juz zdjęcia prac :). Ostrzegam - dużo :)
Wszystkie wykonane z papierów Magicznej Kartki - czyż nie są przepiękne?













 
 

Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

14 komentarzy:

  1. Przepiekne inspiracje a papiery wiadomo... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja inspiracja jest świetna !!!
    Papierki bardzo ładne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś, ale zaszalałaś! Super karteczki, a ta szara w białe groszki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace! A książka obłędna (uwielbiam ten szary papier w białe groszki :))!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlczne prace, dopracowane, nie przesadzone w dodatkach...cudo i delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cuda zrobiłaś:) pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ta druga jest obłędna . Niby jeden niewinny kwiatuszek a tak uroczo wyszło

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I dzisiaj znów sobie przyszłam do Ciebie Ewo, aby oglądnać i popodziwiać Twoje cuda. Ja lubię jak jest dużo zdjęć. Dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do zakochania się - jak cudownie połączone kolory i te kompozycje - przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie mają swój urok,
    mnie jednak bardziej urzekają monochromatyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki świetne ale środkowa pudełkowa jest super!!! A kwiatuszki na wszystkich- genialne!!!

    OdpowiedzUsuń