Kwiatowe informacje

sobota, 10 maja 2014

Inspiracja dla Magicznej Kartki

Kochani przede wszystkim serdecznie dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pozostawione pod kartkami przygotowanymi z okazji I Komunii Świętej. Bardzo się z nich cieszę.
Powoli będziemy kończyć już prace związane z tą okazją, ale przecież nadchodzi kolejna bardzo ważna okazja aby przygotować coś dla najbliżej nam osoby MAMY.
Dzisiaj właśnie w Magicznej Kartce rusza nowe wyzwanie:

Wyzwanie ze słowem Mama :)

zobaczcie  koniecznie prace całego DT - znajdziecie tam między innymi moją inspirację.
U mnie na blogu jednak pokażę inną wersję tej samej kartki - z okazji ślubu. Zapraszam :)








Użyte materiały: Pożegnanie Lata 004, Pierwsza Miłość 10, Poranna Kawa 004
Pokochałam te papiery i te kolory - pochodzą z różnych kolekcji, a jednak idealnie ze sobą współgrają. W Magicznej Kartce możecie też zakupić papier kraftowy w bardzo atrakcyjnych cenach.


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

11 komentarzy:

  1. Coś fantastycznego - uwielbiam kartki z takimi detalikami, które powodują, że za każdym razem kiedy na nie patrzę odkrywam je na nowo - cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała i te detale dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna kartka ... pięknie skomponowana i dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ale się tu dzieje! Tyle pięknych kwiatów i wykrojników - prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo śliczna inspiracja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przebogata kompozycja. bardzo mnie inspirujesz kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja kwiatowa ( i nie tylko)- świetne energetyczne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I kwiaty i kolory przykłuly moja uwage. Wspaniala kompozycja, do tego na bogato...Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń