Kwiatowe informacje

wtorek, 20 maja 2014

Dwie w odmiennym stylu

Kochani, dzisiaj czas na moją inspirację na blogu Magicznej Kartki
Czekam zawsze na swoją kolej, aby pokazać Wam jak wiele możliwości dają te przepiękne papiery, również tym osobom, które nie dysponują maszynkami do wycinania, wykrojnikami i innymi takimi różnymi sprzętami :). Z myślą o takich osobach przygotowałam drugą z kolei karteczkę (wprawdzie znajduje się tam jeden ornament z wykrojnika i listki, ale listki można wyciąć nożyczkami a ornament - no cóż, myślę, że gdyby go tam nie było, kartka nie straciłaby wiele).

Pierwsza  natomiast jest związana z nadchodzącym świętem. Jest kolorowa i wesoła :)







Druga bardzo warstwowa i jaśniutka :). Zobaczcie jakie skarby do wycinania można znaleźć w Magicznej Kartce. Ja je uwielbiam :)





Mam nadzieję, że dacie się namówić na  eksperymenty z gotowymi elementami :)

Pozdrawiam serdecznie Ewa


Wykorzystane materiały:

Kartka pierwsza

http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_61&products_id=820
http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_24_21&products_id=264




Kartka druga

http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_12&products_id=45 


http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_50&products_id=731


Jeżeli podobają Ci się moje prace napisz do mnie ewaszubrakartki@gmail.com

11 komentarzy:

  1. pierwsza jest po prostu urzekająca! :-)
    druga jest w stylu , który do mnie nie przemawia, ale podziwiam kompozycję i ilość warstw, to jest umiejętność...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ewo, bardzo mi się podoba i jedna i druga karteczka, ma w sobie coś, do tego ilość warstw, wszelkie dodatki, fantastyczne połączenie kolorów. No fenomenalne karteczki, można na nie patrzeć i patrzeć. Super:) Pozdrawiam Cię:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda, cudeńka, piękne kompozycje i palety barw! Zachwycą niejedną mamę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne kartki!!! Papiery MK to zdecydowanie Twoje klimaty :) Choć kartki w innym stylu to obie zachwycają równie mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kartka dla mamy jest rewelacyjna! Zwłaszcza ta kolorystyka mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki są świetne !!!
    Jak pierwsza tak i druga mi się spodobała .
    Obie wspaniale okwiecone i w pięknych kolorkach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki! I przeszycia wspaniałe! To prawda papierki MK są rewelacyjne i dają dużo możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj takiej niebieskiej to jeszcze u Ciebie nie widziałam ;) Super obie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co mam napisać? ... co jedna to ładniejsza. Piękne są obie. Kompozycja i warstwy zachwycają. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne i pełne uroku karteczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne obydwie - choć tak rożne.... I na prawdę ciężko mi się zdecydować, która się mi bardziej podoba...

    OdpowiedzUsuń