Kwiatowe informacje

piątek, 26 maja 2017

Skrzynka na zioła z tekturowymi ornamentami

Witajcie Kochani, 
dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować skrzynkę, która powstała bardzo szybko, za sprawą przepięknych tekturek, które potraktowałam jako jedyne, delikatne ozdoby postarzonego, drewnianego pojemnika.
A teraz kilka słów o tym jak powstawał:
Na samym początku przykleiłam klem (Magic) tekturowe ornamenty i pomalowałam całość ciemną farbą akrylową. Następnie w niektórych miejscach przetarłam skrzynkę i ornament zwykłą woskową świeczką. Oczywiście woskowanie po wyschnięciu farby. Kolejnym krokiem było pomalowanie całości na kolor beżowy, a po wyschnięciu farby w ruch poszedł papier ścierny. Oczywiście jasna farba została usunięta z miejsc, które wcześniej zostały potraktowane woskiem. Potem posmarowałam pudełko patyną do postarzania i troszkę pochlapałam.
Myślę, że ustawię w skrzynce zioła w doniczkach :).

Zapraszam serdecznie


 




Materiały ze sklepu:

http://www.scrapek.pl/pl/p/Ornamenty-Czar-Andaluzji/12558


http://www.scrapek.pl/pl/p/Farba-akrylowa-bezowa/13218


Pozdrawiam serdecznie Ewa



2 komentarze: